30 december 2010

2010

Bild från Göteborgs-Posten
Nu är 2010 snart slut och det har varit ett ganska händelserikt år för mig. Här är en liten sammanfattning med en del av det jag minns bäst.

Januari
Vi började fundera på att bygga hus och tittade på tomter

Februari
Vi hittade vår tomt och bestämde vilket hus vi ville ha
Jag köpte iPhone :-)

Mars
Vi var på en fantastisk skidresa i Alagna i Italien

Maj
Jag sprang Göteborgsvarvet för andra gången

Juli & augusti
Härlig semester med moster på besök från USA och många trevliga båtturer med våra fina vänner
Åkte till Malmö en helg för att se världscup i fälttävlan

September
Den 13 restes huset
Vi åkte till Valpolicella-distriktet i Italien med goda vänner och åkte runt på vingårdar och provade och köpte vin
Vi gjorde en lyckad lägenhetsförsäljning

Oktober
Jag blev moster!

November
Min födelsedag firades två gånger, en gång med familjen och en gång med älsklingen och supergod födelsedagsmiddag på Basement
Jag började blogga

December
Liten tripp till Köpenhamn och Malmö för att hämta whisky
Tidig julstämning tack vare kylan och snön

Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar